ACTIVITEITEN

Handbal vereniging ETC is een maatschappelijk betrokken vereniging. Vanuit deze rol organiseren wij diverse activiteiten voor onze leden maar ook voor alle bewoners uit Hoogvliet, Spijkenisse, Poortugaal en Rhoon.

Sinds 2021 heeft ETC de avondvierdaagse teruggebracht naar Hoogvliet. In samenwerking met de gebiedscomissie. Hopen wij dit gezellige feest nog jaren te organiseren.

Dit jaar was de vijfde editie van Zomerland Hoogvliet. Dit jaar trok Zomerland Hoogvliet bijna 3750 deelnemende kinderen. Sommige kinderen bezochten Zomerland Hoogvliet meerdere dagen achter elkaar. In de zomervakantie van 2022 was de Botreep 10, weer het toneel van het grootste kinderfeest van Hoogvliet.  Zomerland Hoogvliet wordt mede georganiseerd met het Sportbedrijf Rotterdam en is dan ook veel dank verschuldigd aan de Hoogvlietse sportregisseur Belinda Janszen voor de goede samenwerking. Op Zomerland Hoogvliet kunnen kinderen uit Hoogvliet en omgeving dagelijks diverse Sport, Spel en Fun activiteiten doen.